zaterdag 4 mei 2013

Timberlands

hey!
iedereen kent ze wel, de timberlands!
ze zijn nu helemaal in en ik vond het wel een leuk idee om er een artikel over te schrijven!!!
hier zie je de meest bekende timberlands!!!
ze hebben een suwede stof ( sorry als ik het verkeerd schrijf!!!! ) en een zwarte leren rand.
je kan ze in de winter dragen maar ook net zo goed onder een shortje in de zomer!!
zelf vind ik ze heel erg leuk en krijg ze waarschijnlijk ook!
je kan ze bijna overal onder dragen en zitten ook nog eens super lekker!!!
ze zien er misschien wel een beetje groot en lomp uit, maar dat is het model en je moet er gewoon vanhouden!de prijs is meestal verschillend... ongeveer tussen de 100 en 250 euro. ze lijken heel erg op berg schoenen maar dat zijn het echt NIET!
 op deze foto zie hoe leuk je ze kan combineren!!! onder een normale broek kun je ze ook gewoon doen! de meeste mensen die ze dragen zijn meestal heel erg stijlvol en hebben meestal hun eigen stijl!!!! dat zie je hier op de foto ook wel want zij heeft een heel eigen stijl!!!

je hebt ze in allerlei kleuren en maten! ik vind persoonlijk die super lange echt lelijk...















ECHT SUPER VET!!!!
 
nou, dit was mijn artikel over timberlands!hopelijk vonden jullie het leuk!!!
xoxo Quinty
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten