dinsdag 23 april 2013

Puisjes patch

Hey allemaal!
Laatst ging ik naar de Action en mijn moeder kwam aan met een doosje puisten patch.
Ik dacht echt dat het een grapje was maar het was echt zo! Toen ik thuis kwam probeerde ik het gelijk uit! Ik had toevallig een puisje en deed hem op.
Het werkte niet en het werkte niet, maar toen zag ik dat je hem met slapen op moest houden! Ik deed hem een nachtje op en het werkte meteen! De volgende dag was m'n puistje weggezogen en leek helemaal verdwenen! Ik raad hem dus zeker aan! En hij was maar €1,69!!!!

Hoe het werkt:
Je zoek de juiste grote van je puistje op en plakt hem s'avonds op.
De volgende is al het pus wat in je puistje zat verdwenen! Echt goor maar het werkt wel! Er zitten 36 pats in! Dus je kan hem vaak genoeg gebruiken!

Zo ben je snel af van je puistje!
Xoxo Quinty ❤❤❤💋💋💋





Geen opmerkingen:

Een reactie posten